با چه اجازه ی از بانوان بی حجاب عکس می گیرید؟


چندی است که طرح مبارزه با بدحجابی آغاز به کار کرده است،در این خصوص هر ساله بحث ها و مطالب درخور توجه ای نگاشته و منتشر می شود؛ همگان بر این باور رسیده اند که حجاب یک فرهنگ است و نمی توان با زور و ... کسی را مجاب به حفظ آن نمود.
 
با توجه به این موضوع که طرح فوق در آستانه تولد حضرت زهرا (س) کلید خورده است این سوال در ذهن مخاطب ایجاد می شود که مگر در آموزه های حضرت زهرا چیزی به عنوان مبارزه با بدحجابی یافت می شود که با تولد ایشان یک چنین طرح هایی کلید می خورد، گذشته از این در آموزه های حضرت زهرا در مورد فرهنگ حجاب بسیار صحبت گفته شده و مطالب بسیاری در این خصوص نگاشته و منتشر می شود پس چرا ما باید به زور علیه عده ای وارد عمل شویم.
 
 
جالب تر از این نام طرح هایی است که نیروی محترم انتظامی برای عملیات های خود انتخاب می کند،تا پیش از این طرح «راپل» را داشتیم، عنوانی که برای جمع آوری دیش های ماهواره انتخاب شده بود، آیا با انجام چنین طرح هایی دیش ها از پشت بام منازل برداشته شدند؟
 
 
 
ما برای طرح هایی که آموزش بر مبارزه علیه آن تقدم دارد نباید از چنین نام هایی استفاده کنیم.
 
در این خصوص سخن بسیار است؛ مثلا در مورد ماهواره و تلویزیون های ماهواره ی؛ اگر ما می خواهیم که جوانانمان شبکه های مخرب ماهواره را تماشا نکنند باید برنامه هایی در شان و منزلت آنها تولید نماییم، متاسفانه در این باره تمام تلاش ما برای برنامه سازی فقط مربوط به ایام عید نوروز است، تا کجا می خواهیم این روند را ادامه دهیم ... تمام 365 روز سال را بدون برنامه های جذاب سپری می کنیم و فقط 13 روز آن را در تکاپو و تلاش برای تلوید برنامه های جذاب و سرگرم کننده هستیم؟ 
 
 
در مورد حجاب نیز مسئله به همین شکل است، تمام تلاش مخرب ما در آستانه تولد حضرت زهرا و ایام تابستان است!
 
ما به گفته های دیگران کاری نداریم،اصلا برایمان مهم نیست ولی بد نیست سری به سایت های ضدانقلاب بزنیم و تیتر آنها در مورد مبارزه با بدحجابی را نگاه کنیم. گویی خودمان خوراک ضدانقلاب را فراهم می کنیم، سخن از توهین به امامان معصوم می کنیم و دنبال ریشه مسئله هستیم بی خبر از آنکه خودمان در برخی [برخی موارد ...] موارد تقصیر کار هستیم.
 
ضدانقلاب با رویکردی که ما در مقابل عده اندکی که حجاب شان را کمتر رعایت می کنند پیش گرفتیم سخنان بسیاری در مورد دین اسلام،آموزه های دینی اسلام و تشیع،ایدئولوژی نظام جمهوری اسلامی ،نگرش امامان معصوم و ... می نویسند و منتشر هم می کنند!
 
چرا عده ای به خود اجازه می دهند که از بانوان بدحجاب عکس تهیه کرده و آنها را در رسانه ها و سایت های معتبر داخلی منتشر کنند، آیا فقط به جرم داشتن حجاب نامناسب باید با آنان به مانند دزدان و قاچاقچیان برخورد کرد و عکس های شطرنجی آنها را به خورد مخاطب داد.
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر